Comandă și livrare

Folosim serviciile majorității companiilor mari de curierat, în funcție de fiecare comandă în parte (localitate de destinație, metodă de plată, etc.).

Ce include serviciul de livrare?

– Livrare la adresă. Curierul vine la adresa menționată la plasarea comenzii, nu este nevoie să te deplasezi nicăieri;

– Livrarea se face, de regula, in intervalul orar 09:00 – 17:00. Se poate intampla, totusi, sa vina curierul si in afara acestui interval orar, dar vei fi anuntat(a) inainte.

– Dacă cei de la curierat nu te găsesc, se va efectua o a doua încercare de livrare;

– Curierii vor efectua implicit două încercări de livrare, în zile lucrătoare consecutive. În cazul în care tu sau altă persoană autorizată să primească coletul nu sunteți găsiți la destinație, se va lăsa un aviz ce conține detalii despre: numărul documentului de transport, adresa punctului unde va fi depozitată trimiterea precum și informații despre următoarea încercare de livrare;

– Ai posibilitatea de a modifica adresa de livrare sau ziua următoarei încercări de livrare. Dacă în urma celor două încercări de livrare expedierea nu va fi predată, aceasta va fi păstrată la punctul de prezență timp de 7 zile calendaristice de la data ultimei avizări, perioadă în care putem stabili împreună detaliile ultimei încercări de livrare.

IMPORTANT: Desi facem totul posibilul ca livrarea sa aiba loc cat mai confortabil pentru tine, din pacate nu putem garanta anumite intervale orare. Totusi pana acum nu am avut situatii in care sa nu se gaseasca o solutie.

Cât costă livrarea?

Taxa de livrare are un cost unic de 19 lei, indiferent de metoda de plata sau de localitate. Costul include livrarea la adresă.

Pentru comenzi de peste 400 de lei, livrarea este gratuită, indiferent de metoda de plată aleasă.

Toate comenzile se vor achita în RON, nefiind acceptate plăți în alte monede.

Cât durează?

Pentru majoritatea comenzilor, termenul de livrare este de 2-4 zile lucrătoare din momentul plasării comenzii. Totuși pot exista situații în care să nu ținem pe stoc anumite produse și să le creăm doar atunci când avem comenzi ferme. În această situație, termenul de livrare este de 7-14 zile lucrătoare și te vom contacta pentru a te informa despre situație.

Momentan nu oferim livrare sâmbăta sau în regim de urgență. Pentru comenzile de pe raza municipiului București, a județului Ilfov și a zonelor învecinate, precum și pentru comenzi speciale în provincie, putem oferi livrare „urgentă”, cu sau fără cost suplimentar. Te rugăm să ne contactezi înainte de a plasa comanda.

Facem tot posibilul pentru a ne asigura că livrarea comenzilor se face în intervalul menționat, însă, avînd în vedere ca folosim un serviciu externalizat, nu ne facem responsabili pentru întârzierile cauzate de firma de curierat. Te rugăm să ne comunici orice dificultate întâmpini în această privință, în lipsa unor informări din partea noastră. Feedback-ul tău este important pentru noi și ne dorim ca inclusiv serviciul de livrare să reprezinte o experiență bună.

Primirea și plata coletului

Produsele se predau pe bază de semnătura, de către curierul sau reprezentantul care încasează și contravaloarea comenzii, dacă este cazul. Primirea coletului o poate face orice persoană. În colet, pe lângă produsele comandate, vei găsi și factura. Nu garantăm că vei putea plăti cu cardul la curier (unii au POS, unii nu).

Coletul nu poate fi deschis înainte de a fi achitat.

În situația în care curierul se prezintă cu un colet vizibil deteriorat, îți recomandăm să-l refuzi și să ne contactezi imediat la info@mylittlehuman.ro sau la 0763.277.610 ca să găsim împreună cea mai bună soluție.

Dacă un colet se întoarce retur din motive care țin de tine (adresă greșită, număr de telefon greșit, nu te găsim acasă, etc.), următoarea comandă te vom ruga să o achiți cu cardul. Probabil că știi că în spatele fiecare comenzi pe care-o plasezi, există oameni care o procesează, care o ambalează cu grijă și care o livrează, pentru ca tu si piticul tau să va puteți bucura de produsele de pe acest site. Dacă faci un obicei din a anula sau refuza comenzi deja expediate, sunt șanse destul de mari să nu-ți mai expediem pe viitor.

Ce se întâmplă dacă deschizi coletul și unul sau mai multe produse nu sunt ok?

Deși noi facem tot posibilul ca produsele comandate de tine să ajungă în stare impecabilă, din când în când nu iese cum ne-am dori noi (foarte rar, ce-i drept). Așa că dacă deschizi coletul și constați că unul sau mai multe produse au probleme (murdare, patate, rupte, etc.), te rugăm să faci niște poze imediat și apoi să ne contactezi ca să rezolvăm situația.

Livrare internațională

În parteneriat cu DPD, oferim livrare internațională în Europa, Statele Unite, Canada, Australia, Emiratele Arabe Unite și Qatar. Livrarea internațională este disponibilă doar pentru plățile cu cardul, nu și ramburs. Pentru mai multe detalii legate de condiții și costuri, te rugăm să ne contactezi.