🔥 5% reducere la comenzi de peste 350 de lei!

Retur și schimb

Una dintre prioritățile noastre este ca fiecare comandă să decurgă impecabil. Produsele să fie fără cusur, site-ul să funcționeze fără probleme, informațiile pe site să fie actualizate și corecte, comenzile să fie predate curierilor la timp, aceștia să livreze la fel, la timp, și tu să fii 100% mulțumită de produse și de experiență. Din când în când, însă, se întâmplă ca lucrurile să nu decurgă perfect, situație în care ne dăm toată silința să venim în ajutor. Așadar, dacă dorești să returnezi unul sau mai multe produse, iată mai multe informații:

Poți returna/schimba orice produs în termen de 14 zile de la data livrării

Dacă produsul comandat nu este ceea ce ți-ai dorit, îl poți returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai puțin cheltuielile de transport) într-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, fără penalități și fără invocarea unui motiv (deși ne-ar plăcea să știm ce s-a întâmplat).

Pași de urmat pentru returnarea produsului:

1. Completează formularul de retur (click aici).

2. Ambalează produsele pe care dorești să le returnezi, împreună cu certificatul de garanție (unde e cazul) și cu o copie a facturii. Cu grijă, te rugăm, ca să ajungă la noi în aceeași stare în care au plecat inițial.

3. În momentul în care procesăm cererea ta de retur, te vom contacta să stabilim ridicarea produsului. Adresa la care trebuie expediat este Str. Labirint, Nr. 101, Sector 3, București.
Important: Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de către client!
NU acceptăm retururi trimise cu Poșta Română.

4. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 14 de zile din momentul în care îți confirmăm returul, prin transfer bancar în contul IBAN specificat în formularul de retur.

Important: Produsele returnate, cât și ambalajul lor (unde este cazul, de exemplu cutiile/săculeții pentru încălțăminte/bijuterii) trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, fără urme ale utilizării. Coletul în care returnați produsul trebuie să mai conțină și etichetele intacte ale produselor.

Produse defecte, care prezintă deteriorări în momentul primirii/recepției sau livrate greșit

Foarte, foarte rar, se poate întâmpla ca anumite produse să fie livrate cu defecte. În cazul în care ai ghinionul acesta, te rugăm să iei legătura cu noi cât mai repede și vom rezolva situația. Fie prin returnarea produsului trimis greșit și înlocuirea lui cu cel corect, fie cu rambursarea integrală a sumei achitate. Costurile de retur și de transport vor fi suportate de noi.

Important: Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. De asemenea, în cazul în care curierul vine la tine cu un colet care prezintă deteriorări vizibile, îți recomandăm să refuzi recepția lor.

Produse ce fac excepție de la exercitarea dreptului de retur:
Conform articolului 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere:
– Produsele confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
– Produsele desigilate de consumator a căror nouă comercializare ar putea prezența riscuri din motive de igienă sau de protecție a sănătății pentru alți consumatori.